Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:37:58 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=elegantis.nl type=A: Host not found

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT038.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT038.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host jgzzhw-nl.mail.protection.outlook.com[104.47.13.36]
    said: 550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied. AS(201806281)
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR05FT067.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550 The
    sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

Subject: Afstand doet er niet toe als zo'n brutale man me aankijkt vanaf de foto.
From: Fernandez Jennifer <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:37:42 +0300

5 goede redenen om je aan te sluiten bij de nieuwe Intensieve.

Voor meer productieve dating, beslissen wat voor soort persoon je geГЇnteresseerd bent in, hun leeftijd, en waar ze wonen. Als je iemand vindt die je bevalt, begin dan met het bekijken van hun foto en lees dan alle informatie die ze in hun profiel zetten - hun interesses, hobby's, voorkeuren en afkeer, hun voorkeuren voor dating en hun hoofddoel. Geniet van uw tijd, maak plezier online en laat uw drukke leven niet saai en eentonig worden!

Communicatie is voor ieder mens een essentieel kenmerk van een volwaardig leven. Zelfs de meest zelfvoorzienende mensen die gewend zijn hun leven zonder hulp in te richten, hebben dat nodig. Nieuwe kennissen, interessant en helder, helpen om frisheid te brengen in het dagelijkse routine leven en verveling te verdrijven.

Wanneer u een datingsite bezoekt voor een serieuze relatie, is het de moeite waard uw profiel dienovereenkomstig in te vullen - met inbegrip van belangrijke aspecten van uw leven, persoonlijkheidskenmerken, gewoonten en activiteiten. U moet aangeven welke eigenschappen u in een partner wenst, om ongeschikte kandidaten meteen te kunnen uitsluiten. Wees niet bang om potentiГ«le huwelijkskandidaten af te schrikken en iets weg te laten - er zijn enorm veel gebruikers op deze site en je zult zeker mensen hebben die op zoek zijn naar jou met al je eigenaardigheden en eigenaardigheden. Via de datingsite kun je gelijkgestemden vinden voor groepsseks, fetisj en andere speciale vormen van intimiteit die niet openbaar worden gemaakt.

Het belangrijkste kenmerk van onze site is dat wij online dating aanbieden met snelle registratie zonder telefoonnummers en foto's. Elke gebruiker voegt naar eigen goeddunken zijn of haar telefoonnummer toe aan de vragenlijst. Zo kunt u via SMS met elkaar communiceren zonder uw echte telefoonnummer prijs te geven.

Maak contact wanneer u wilt - u kunt 24 uur per dag communiceren met mensen uit andere steden en landen, en berichten versturen en lezen wanneer het u uitkomt. Een groot aantal geregistreerde gebruikers en hun dagelijkse toevoegingen.

Click Here 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.    

Als u een officiele brief hebt geopend, kan deze in spam terechtkomen. Doe uw best om de kwaliteit van onze service te verbeteren en verplaats hem naar de - Inbox categorie.

©2017 Slaap In Een Paar | Amstelplein 34, 1096 BC Amsterdam, Nederland