Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:35:12 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Witam! Widzialem, ze oboje jestesmy z tego samego miasta.
From: Storey Birthe <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:32:53 +0300

Poufne!

Soczyste i atrakcyjne dziewczyny tylko na naszej stronie. Jesli lubisz dziewczyne, mozesz ja znalezc na tym portalu. W polu wyszukiwania wpisz identyfikator jej profilu. 92637011.
Nasz darmowy serwis sklada sie ze strony wejsciowej z lista galerii i ostrzezeniem o ograniczeniach wiekowych dla odwiedzajacych oraz samych galerii (male strony ze zdjeciami, jesli masz problemy z wyswietleniem zdjecia dziewczyny w tym mailu, przenies maila do skrzynki odbiorczej). Naszym ogromnym plusem jest prawie calkowity brak reklam.
Strona, na ktorej nawet najladniejsze kobiety pisza jako pierwsze. Nie wierzysz w to? Przekonaj sie tutaj! Rejestracja jest bezplatna!
Sposrod wszystkich uczestnikow naszej strony, tylko 11% kobiet szuka mezczyzn, ktorzy lubia pozycje misjonarska. 32% kobiet lubi gorna pozycje do seksu. 16% kobiet lubi pozycje odwroconej kowbojki, tzn. tylem do mezczyzny. Najbardziej popularna i ulubiona pozycja dla plci pieknej okazal sie seks od tylu. 46% kobiet wyrazilo swoje zamilowanie do seksu w pozycji na pieska. Tak czy inaczej, znajdziesz odpowiednia dziewczyne dla siebie.

OPEN CHAT 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.