Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:34:49 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User
    unknown in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Piszesz tak cudownie. Az boje sie wyobrazic, co jeszcze robisz tak doskonale.
From: Caroline Gye <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:32:31 +0300

Wyprobuj Go Za Darmo! 

Juz jako nastolatki uczono nas, ze seks jest przedluzeniem milosci i ze powinien miec powazny powod. Ale biorac pod uwage dzisiejszy rytm zycia i okolicznosci osobiste, nie kazdy ma czas lub ochote na powazny zwiazek. Wiele osob nie chce sie angazowac lub po prostu nie jest jeszcze gotowa na nowa milosc.

Dagmar

Open Profile   

Pia

Open Profile   

Frida

Open Profile   

Emma

Open Profile  

FREE REGISTRATION 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.