Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:34:43 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550 Unrouteable
    address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550
    Unrouteable address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Natknalem sie na twoj profil i mam jedno pytanie...
From: Teresia Gour <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:32:19 +0300

Online Chat 

Wysoka Jakosc Wideo!

Poszukiwanie partnerki na tej stronie jest uproszczone i trzeba wpisac jej ID: 30886375.
Uzyskaj rok anonimowosci po zarejestrowaniu sie na naszej stronie sex randki! Bedziesz mogl wylaczyc funkcje prywatnosci, jesli chcesz.
Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny, ktora chcialaby Cie poznac, jesli masz problem z dostepem do zdjecia, po prostu przenies list do skrzynki odbiorczej. Jesli chcesz, mozesz wypelnic swoj profil - nie wymaga to wiele wysilku. Twoje imie i nazwisko, plec, wiek i cel - np. wirtualny seks.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.