Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:34:06 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane
    administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled or not yet
    active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Mlody czlowieku, masz taka wspaniala figure!
From: Tamara Carlsen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:32:13 +0300

Tamara
was online 36 minutes ago   

Prsa: 3 ID: 73416927 Hmotnost: 66 Growth: 166 Sexualni zajmy: Stymulatory analne O mne: Dziewczyn takich jak ja nie mozna znaleźc na miejskich drogach.   

FREE REGISTRATION

Szczerze przepraszamy za niedogodnosci, ktore sprawiamy. Przysiegamy za wszelka cene naprawic okolicznosci, przy czym przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, we wszystkich przypadkach mozesz do nas napisac! Mimo niewielkiego wieku udalo nam sie zbudowac milionowa publicznosc - dzieki naszym przyjaznym dla uzytkownika uslugom kazdy moze latwo znalezc partnera, sprawdzic przeslane zdjecia i nigdy nie obawiac sie, ze komunikujesz sie z falszywa strona. W tej chwili mozesz nie widziec zdjecia, trwaja prace techniczne. Musisz przeniesc tego e-maila do swojej skrzynki odbiorczej...

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.