Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:33:46 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210]
    said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address
    rejected: User unknown in relay recipient table (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Hej! Czy Ty tez jestes na mediach spolecznosciowych? Ja tez.
From: Arnaud Liesel <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:32:08 +0300

Zdobadz Popularnosc! 

Nasza strona jest bardzo bezpieczna, nie bedziesz musial podawac swojego adresu, numeru telefonu i innych danych kontaktowych. Z tego powodu tylko przy obopolnej checi i gotowosci moze dojsc do osobistego spotkania, w przeciwnym razie osoba, z ktora rozmawiasz, nie bedzie mogla Cie znalezc. Jest to szczegolnie wazne dla osob, ktore zostaly "spalone" przez randki w ciemno i nie chca podawac wszystkich swoich danych osobowych od samego poczatku.

Yasmin

Open Chat   

Evelina

Open Chat   

Stephanie

Open Chat   

Anette

Open Chat  

SEND MESSAGE 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.