Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:33:39 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Nie sadze, zebym byl pierwsza osoba, ktora chcialaby cie poznac.
From: Leony Bates <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:32:02 +0300

Darmowa rejestracja na tym portalu - pomaga latwo tworzyc naprawde jakosciowe relacje i dobrze sie przy nich bawic. Co najlepsze, profil VIP jest darmowy przez miesiac!
Nasza strona powstala w 2006 roku i jestesmy firma swiadczaca uslugi hostingowe. Umozliwiamy uzytkownikom przesylanie plikow wideo na tej samej zasadzie, co YouTube. Zazwyczaj uzywamy technologii Adobe Flash. W chwili obecnej trwaja prace techniczne nad Adobe Flash, jesli masz problemy z wyswietleniem obrazka w tym mailu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Myslimy, ze szukasz godnej dziewczyny dla swojego zycia seksualnego, ta dziewczyna ma seksowne filmy bezposrednio w jej profilu, wystarczy wpisac jej id profilu: 89165098.
Aby lepiej poznac striptizerke, nalezy przyjsc do baru w pierwszych godzinach otwarcia lokalu. Ale teraz mozliwe jest znalezienie striptizerki na naszej stronie. Na prosbe naszych uzytkownikow dodalismy kategorie striptizerki.

Love Action!

Open 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.