Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:10:57 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Mam dzis duzo szczescia. Znalazlam najbardziej czarujacego i najslodszego mezczyzne.
From: Renard Margarete <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:08:21 +0300

Margarete
was online 8 minutes ago   

Hmotnost: 59 O mne: Prebuyu w stanie umyslu, kiedy po prostu chcesz cieszyc sie zyciem z seksu. Prsa: 3 Growth: 159 Sexualni zajmy: Litera X poz. ID: 90581788   

CLICK

Kazdego dnia spotykamy tysiace ludzi, ktorzy buduja coraz wieksza siec znajomosci. Uslugi pocztowe nie lubia nagich zdjec, wiec jesli chcesz zobaczyc zdjecie, przenies te wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej. Wraz z nowymi aktualizacjami moga pojawic sie pewne bledy. Prosze nam wybaczyc, to wszystko jest tymczasowe!

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.