Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:10:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.207] said: 550
    The sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.207] said: 550 The
    sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

Subject: Je schoonheid is onvergelijkbaar. Je bent enig in je soort!
From: Boogman Tanja <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:02:02 +0300

Het zoeken naar een partner op deze site is vereenvoudigd en je moet haar ID invoeren: 20287623.
Ontvang nu uw bonussen, meld u nu aan en begin nieuwe kennissen te maken!
Erotische beelden kunnen zowel door professionele als amateurcamera's worden gemaakt. Tot de bronnen van deze beelden kunnen behoren scans van diverse foto's (ook uit tijdschriften), foto's van digitale camera's, en beeldmateriaal uit video's. Het meest gebruikelijke formaat is JPEG. Als je de foto niet ziet, verplaats hem dan naar categorie - Inbox.
Ons project is populair over de hele wereld, te oordelen naar de teller op de hoofdpagina op het moment van schrijven heeft het artikel meer dan 180 miljoen mensen in het systeem.

ONLINE CHAT 

WORD POPULAIR!

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.