Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:10:49 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550
    Unrouteable address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Chce, aby dzis w kazdej minucie malowal sie usmiech na Twojej twarzy.
From: Annett Verwoerd <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:08:28 +0300

Rozmowa Jest Bezplatna!

Click Here 

Jesli nie widzisz obrazka, po prostu przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Filmy erotyczne moga byc dystrybuowane w roznych formatach. Najpopularniejsze z nich to MPEG, WMV i QuickTime. Oferujemy streaming filmow online.
Darmowa rejestracja na naszym portalu daje mozliwosc poznania wszystkich zalet serwisu: design, ilosc osob, wygodne wyszukiwanie i bonusy, ktore daja mozliwosc zobaczenia na geolokalizacji, w ktorym domu jest dziewczyna.
Czy kiedykolwiek zauwazyles, ze niektore strony internetowe sa niewygodne do przeszukiwania dla uzytkownikow. Na tej stronie, mozna znalezc dziewczyne na podstawie jej id profilu. Oto rowniez profil id: 15154094 danej dziewczyny.
Sposrod wszystkich uczestnikow naszej strony, tylko 11% kobiet szuka mezczyzn, ktorzy lubia pozycje misjonarska. 32% kobiet lubi gorna pozycje do seksu. 16% kobiet lubi pozycje odwroconej kowbojki, tzn. tylem do mezczyzny. Najbardziej popularna i ulubiona pozycja dla plci pieknej okazal sie seks od tylu. 46% kobiet wyrazilo swoje zamilowanie do seksu w pozycji na pieska. Tak czy inaczej, znajdziesz odpowiednia dziewczyne dla siebie.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.