Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:08:59 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said: 550
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in relay
    recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Chyba jestem przytloczony twoja elokwencja. Ale nadal masz szanse mnie wskrzesic.
From: Myllyniemi Sybille <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:06:42 +0300

Dolina Wysoka!

REGISTRATION 

Rejestracja jest szybka. Nie musisz nam nic mowic o sobie ani o swoich zainteresowaniach, jesli szukasz seksu. Ale jesli szukasz przyjazni i wysokiej relacji mozna wypelnic swoj profil w pelni. W swoim profilu mozesz podac swoje preferencje seksualne, aby ulatwic osobom o podobnych pogladach znalezienie Ciebie. Jesli chcesz, mozesz zalaczyc zdjecie takiej dziewczyny, jesli nie widzisz jej zdjecia, musisz przeniesc tego maila do skrzynki odbiorczej.
Badz w pierwszej dziesiatce w swoim miescie! Dziewczyny szukajace sex randki z calego swiata! Zarejestruj sie i znajdz swojego partnera z Twojego miasta!
Masz juz dosc klopotliwego poszukiwania partnera? Chetnie rozwiazemy Twoj problem! Znajdz ja tutaj przez jej id profilu: 39437561.
W pandemii single w duzych miastach maja do wyboru: zgodna z prawem romantyczna kolacje w naszym wideorozmowie, plus wirtual na deser, albo buntownicza randke w realu i seks bez zobowiazań.

Nie chcesz otrzymywac takich listow.