Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:08:01 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Milego dnia, kochani!
From: Renault Maja <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:05:02 +0300

Maja
was online 15 minutes ago   

Prsa: 2 ID: 30199242 Hmotnost: 57 Growth: 161 Sexualni zajmy: Kosmetyki intymne O mne: Need a girl for a night out or just for sex?) I'm not shy with dirty words and willing to keep me company   

Online Chat

Serdecznie prosimy o przebaczenie za klopoty, ktore wam sprowadzamy. Gwarantujemy Ci poprawe sytuacji bez wzgledu na wszystko, a takze przypominamy, ze nagle potrzebujesz naszej pomocy, w kazdym razie mozesz sie z nami skontaktowac! Ciekawa funkcja naszego serwisu jest wyswietlanie przyblizonej odleglosci do lokalizacji uzytkownika (geolokalizacja). Mozesz wiec znalezc nowego przyjaciela lub partnera nawet w swoim wlasnym sasiedztwie. Otrzymasz rekompensate za niedogodnosci zwiazane ze zdjeciem - status VIP na naszej stronie. Aby zobaczyc zdjecie, przenies wiadomosc e-mail do skrzynki odbiorczej.

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.