Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:58:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Witam, jak taki czlowiek jak Pan pozwala zonie chodzic samej po internecie?
From: Dunce Lilly <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:57:08 +0300

Open Chat 

Tylko Dla Uzytkownikow!

Poszukiwanie partnerki na tej stronie jest uproszczone i trzeba wpisac jej ID: 61197097.
Randki online z dojrzalych dziewczyn na powaznie lub dorywczo czat. Darmowa transmisja na zywo po zarejestrowaniu sie.
Jesli nie widzisz zdjecia dziewczyny, przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Oprocz filmow, zdjec i wiadomosci, mamy formaty, ktore obejmuja pliki tekstowe i dzwiekowe. Podczas gdy pliki tekstowe rozpowszechniane za posrednictwem roznych stron internetowych sa bardzo popularne, seks audio w formatach MP3 i FLV ma tylko ograniczona dystrybucje. W tym celu musisz uzyc konta VIP.

Nie chcesz otrzymywac takich listow.