Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:58:28 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Powiedz mi: czy chcialbys napic sie kawy z taka dziewczyna jak ja?
From: Hope Stephanie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:55:47 +0300

Prywatny klub randkowy, gdzie mozna znalezc swoj mecz na zycie lub seks.

Ludzie rejestruja sie na portalach randkowych ostatnio z zamiarem budowania powaznych relacji, znalezienia ukochanej i kochajacej osoby. Nie wszyscy szukaja tego samego. Niektorzy szukaja flirtu lub towarzystwa, inni szukaja towarzysza podrozy na nadchodzaca wycieczke. Sa tacy, ktorzy szukaja partnera biznesowego. Nie mozna wiec powiedziec, ze wszystkie dziewczyny chca byc kochane.

Wspolczesne kobiety staly sie o wiele bardziej zainteresowane seksem niz kiedys. Interesuje ich erotyka, doswiadczenia seksualne i nowe praktyki erotyczne. I chodzi tu o odkrywanie mozliwosci ich cial.

Wsrod glownych celow randek mozemy wyroznic: regularne spotkania na seks; jednorazowy zwiazek bez zobowiazaЕ„; nawiazywanie polaczeЕ„ wideo dla wirtualnego seksu; seks w innych miastach i krajach podczas podrozy, wyjazdow sluzbowych; poszukiwanie par lub partnerow dla nowych doswiadczeЕ„.

Na naszej stronie codziennie rejestruja sie nowe dziewczyny, ktore szukaja mezczyzny do roli kochanka. Nie jest tajemnica, ze czlowiek biznesu nie potrzebuje partnera do seksu tak bardzo, jak potrzebuje bratniej duszy, chetnej do dzielenia sie swoimi pogladami i przemysleniami na temat wielu aspektow zycia. Zgodz sie, ze z tak mila mloda dama, mozna poczuc sie naprawde szczesliwym czlowiekiem.

Nie bedziesz musial szukac nowych przyjaciol i osob o podobnych zainteresowaniach na oslep - nasze zaawansowane funkcje wyszukiwania pozwola Ci znalezc ludzi wedlug ich zainteresowan i wartosci. Nie bedziesz mial typowych sytuacji z "prawdziwego zycia", gdzie dwoje ludzi, ktorych "polaczylo" hobby, zywi do siebie wrogosc z powodu zyciowej rozbieznosci. I to jest kolejna wazna zaleta komunikacji internetowej w ramach naszego serwisu.

Click Here 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.    

E-mail jest dostarczany do Ciebie przez Twoja aktywnosc randkowa.

©2020 Znajomy | Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice, Polska