Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:56:36 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host plusnet.cyfrowypolsat.pl[79.171.5.25] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in virtual
    mailbox table. Usluga Plusnet zostala zamknieta. / The Plusnet service has
    been closed down. (https://www.plus.pl/uslugi/konta-e-mail) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Niech ten dzien uplynie owocnie i przyniesie wiele wrazen!
From: Bouter Annika <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:55:06 +0300

Annika
was online 6 minutes ago   

Sexualni zajmy: Pozycja orla Growth: 179 Hmotnost: 56 ID: 90136824 Prsa: 2.5 O mne: Ogolnie rzecz biorac, kocham seks, nic na to nie poradze!   

Serdecznie prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu wnosimy. Dajemy slowo, ze z pewnoscia poprawisz swoja sytuacje, a takze przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac! Chcesz miec dostep do zdjecia? Przenies list do kategorii - skrzynka odbiorcza. Dajemy darmowe profile VIP dla nowych czlonkow. Ilosc jest ograniczona! Znajdz swojego partnera juz dzis!

Open

Nie chcesz otrzymywac takich listow.