Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:55:58 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Pamietaj o dobrych rzeczach w swoim zyciu i usmiechaj sie!
From: Annegret Spickova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:54:36 +0300

Annegret
was online 23 minutes ago   

FREE REGISTRATION

ID: 20276768 Sexualni zajmy: Seks grupowy Growth: 157 Prsa: 3 O mne: Zagralabym w jakas dziwkarska gre z Toba, synem i dziwkarska macocha na przyklad)) Hmotnost: 52   

Nasze zasoby szczodrze zapewniaja wiele interesujacych bezplatnych uslug. Wazne jest rowniez to, ze mamy podrobki. Serdecznie prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu przedstawiamy. Obiecujemy poprawe sytuacji bez wzgledu na wszystko, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, zawsze mozesz sie z nami skontaktowac! Nowe technologie uslug pocztowych nie pozwalaja na zdjecia nago, ale jest rozwiazanie! Przenies ten list do skrzynki odbiorczej, aby zobaczyc zdjecie.

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.