Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:55:06 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Im dluzej patrze na Twoje zdjecia, tym wiekszy ogien w mojej piersi.
From: Haluskaova Karoline <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:52:58 +0300

Wyprobuj Go Za Darmo! 

Automatyczne wyszukiwanie zacznie przewijac zdjecia tych, ktorzy odpowiadaja Twoim parametrom. Wystarczy, ze klikniesz "tak" lub "nie" na serduszkach, aby wyrazic swoje upodobania. Osoba, na ktorej je umiescisz, zobaczy to i bedzie mogla odpowiedziec w naturze. Jesli sie sobie podobacie, zacznijcie rozmawiac bez obawy o odrzucenie. Sprobuj speed datingu, a bedziesz mial mnostwo zabawy!

Yuliya

SEND MESSAGE   

Yaroslava

SEND MESSAGE   

Eugenie

SEND MESSAGE   

Thea

SEND MESSAGE  

Open Site 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.