Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:53:40 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp.konin.lm.pl[185.238.73.160] said: 554 5.7.1
    Client host rejected: cannot find your reverse hostname, [108.170.60.122]
    (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Czy to prawda, ze mezczyźni sa poligamiczni, czy mam szanse byc ta jedyna?
From: Bush Erika <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:52:05 +0300

Erika
was online 55 minutes ago   

Sexualni zajmy: V pozycja Growth: 176 Hmotnost: 61 ID: 25012451 Prsa: 2 O mne: Wiem jak trudno jest facetowi zapomniec o dobrym seksie z doswiadczona dziewczyna.   

Serdecznie prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu spowodowalismy. Obiecujemy, ze na pewno poprawisz sytuacje, pamietajac, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac! Nie masz dostepu do zdjecia? Przenies list ze spamu do skrzynki odbiorczej, za problemy z dostepem do zdjecia, jako rekompensate dajemy Ci darmowe konto premium z wieloma funkcjami na naszej stronie. Komunikując sie i dyskutując z kazdym uzytkownikiem pomozesz nam poprawic jakosc naszych uslug randkowych.

Open Profile

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.