Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:51:49 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host aspmx.l.google.com[142.251.2.27] said: 550-5.7.1
    [108.170.60.122      18] Our system has detected that this message is
    550-5.7.1 likely suspicious due to the very low reputation of the sending
    IP 550-5.7.1 address. To best protect our users from spam, the message has
    been 550-5.7.1 blocked. Please visit 550 5.7.1
    https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information.
    mu4-20020a17090b388400b0020fadac08a2si11461970pjb.108 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT006.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT006.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550 5.7.1 Unfortunately,
    messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact your Internet
    service provider since part of their network is on our block list (S3140).
    You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host hcc2.schonemail.nl[94.232.160.42] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>... 2AFKphea000602: Het adres waarnaar je geprobeerd hebt
    een e-mail te sturen, is niet (meer) in gebruik. Je e-mail is dan ook niet
    bij de geadresseerde aangekomen, maar is verwijderd. (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT035.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

Subject: Als je dag gevuld wil zijn met onvergetelijke gevoelens, hoef je hem alleen maar met mij door te brengen.
From: Valentina Barnes <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:50:57 +0300

Als je deze brief niet leest, zul je geen seks hebben.

Zoeken naar een seksuele relatie met het doel om met meer dan een persoon de nacht in bed door te brengen. Gemakkelijk zoeken is beschikbaar voor mensen van alle leeftijden. De interface van de site is eenvoudig en logisch - een persoon met minimale computerkennis kan hem begrijpen. Als u vragen hebt, kunt u hulp krijgen van ons technisch ondersteuningspersoneel.

Communicatie is voor ieder mens een essentieel kenmerk van een volwaardig leven. Zelfs de meest zelfvoorzienende mensen die gewend zijn hun leven zonder hulp in te richten, hebben dat nodig. Nieuwe kennissen, interessant en helder, helpen om frisheid te brengen in het dagelijkse routine leven en verveling te verdrijven.

Ons portaal wordt regelmatig aangevuld met nieuwe leden - zowel mannen als vrouwen voegen hun profiel toe in de hoop een waardige partner te vinden. Elk nieuw profiel verhoogt uw kansen om precies de persoon te vinden die u zoekt.

Wat je doel ook is, onze site werkt om mensen te helpen de juiste match te vinden. Iedereen kan zich uitdrukken, complexen en vooroordelen van zich afwerpen, iets nieuws proberen, een hele wereld openen waarin plaats is voor iedereen, ongeacht smaak, neigingen, geaardheid, leeftijd, geslacht, gewicht of burgerlijke staat. Word nu lid en kom dichter bij je geluk! Mensen met gemeenschappelijke en gelijksoortige beroepen zullen altijd onderwerpen vinden om over te praten. Zij kunnen sneller met elkaar opschieten, denken intiemer, steunen elkaar en bouwen duurzame allianties.

Op onze website schrijven zich elke dag nieuwe meisjes in die op zoek zijn naar een man om de rol van minnaar te spelen. Het is geen geheim dat een zakenman niet zozeer een partner voor de seks nodig heeft, als wel een zielsverwant die bereid is zijn opvattingen en gedachten over vele aspecten van het leven te delen. Met zo'n aangename jongedame kun je je echt een gelukkig man voelen.

Open Chat 

Niet geinteresseerd in het lezen van de brief.    

Als de e-mail niet correct verschijnt, raden wij u aan deze te verplaatsen naar de - Inbox categorie.

©2005 Eerste Ontmoeting | Wytemaweg 70, 3015 CN Rotterdam, Nederland