Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:46:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user
    does not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Neni to ten nejodvaZnejsi chlap, ktery si me pamatuje?
From: Taveira Ulla <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:42:50 +0300

Exkluzivni Nabidka! 

Sigmund Freud napsal, ze jednou ze tri veci, ktere vladnou svetu, je sex. A my souhlasime s velkym psychologem, protoze zpravidla je to sexualni pritazlivost tlaci uzasne vykony a velke uspechy. Navic kazdy z nas vdeci sexu za svuj zivot. Plnohodnotne sexualni vztahy, ktere prinaseji partnerum radost, jsou zakladem vetsiny sťastnych manzelstvi, proto byste meli dbat na to, aby se city kvuli problemum v teto oblasti nevytratily.

Sigried

Open   

Carola

Open   

Sylke

Open   

Beathe

Open  

Online Chat 

Odhlasit se z odberu tohoto zpravodaje.