Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:18:28 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.14.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR04FT015.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT019.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT019.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT019.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT019.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT019.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT019.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT019.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT019.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.212] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.212] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ken je me nog? We hebben elkaar in een droom ontmoet. Maar ik zat op een wit paard.
From: Piazza Marina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:17:57 +0300

Stuur berichten en geschenken - zorg dat je opvalt!

Uit onze ervaring blijkt dat er altijd meer mannelijke profielen zijn, maar dat vrouwen actiever en gedrevener zijn. Onze gratis dating service stelt u in staat een partner te vinden die aan al uw wensen en eigenaardigheden voldoet. Vaak lijkt het moeilijk om in het echte leven een partner te vinden - er zijn maar weinig mensen die je echt zouden waarderen en begrijpen. Maar onze site is niet je enige plek om vrienden of liefde te vinden. Door actief deel te nemen aan ons sociale leven zult u uw contacten beter leren kennen en uit hen diegenen kiezen die helemaal bij u passen. Er zijn werkelijk duizenden mensen op zoek naar elkaar, en met duidelijke einddoelen en geen territoriale beperkingen wordt uw zoektocht gemakkelijk en productief. Productieve manieren om de site te gebruiken.

Studies tonen aan dat als je je verschillende gebeurtenissen of feiten uit iemands leven herinnert, en die vervolgens noemt in een ander gesprek, dit de kans op succes vergroot. Op die manier laat je de persoon zien dat je geГЇnteresseerd bent.

Dating oudere vrouwen, jonge meisjes, mannen van verschillende leeftijden en voorkeuren is beschikbaar. Wij proberen een actief publiek aan te trekken, dat bereid is in de nabije toekomst bijeen te komen. Chat, wissel telefoonnummers uit en neem gratis adult dating van online naar offline.

OfficiГ«le registratie geeft je toegang tot alle dating site functionaliteit: Foto's bekijken en becommentariГ«ren. Berichten uitwisselen in persoonlijke chat. Maak een volwaardig profiel aan. Toegang tot premium diensten. Het verzenden en ontvangen van "likes".

Wij verenigen gebruikers van over de hele wereld - je kunt vrienden of ware liefde vinden in je buurt, in een ander land of op een ander continent!

Registration 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.    

Er vindt op dit moment technisch onderhoud plaats. Verplaats uw e-mail naar de - Inbox.

©2001 Makkelijk Daten | Sophialaan 2, 8911 AE Leeuwarden, Nederland