Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:10:09 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

Subject: Mam pragnienie, aby znaleźc szczescie po obejrzeniu Twojego profilu.
From: Ruzickaova Irina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:08:02 +0300

TOP CONTENT!

Aby zobaczyc zdjecie dziewczyny nalezy przeniesc list do kategorii - Skrzynka odbiorcza. W oparciu o dystrybucje materialow erotycznych stworzylismy unikalna miedzynarodowa gospodarke: sex modelki z roznych krajow wykonuja pokazy erotyczne i komunikuja sie z klientami z roznych krajow. Utrzymujemy "biuro" ze specjalnymi lokalizacjami dla modelek lub zapewniamy interfejs dla modelek do pracy z domu, z wlasnym komputerem i kamera internetowa.
Na naszej stronie mozesz nie tylko obejrzec filmy, ale takze przeczytac lub posluchac opowiadań erotycznych i dowiedziec sie nieco wiecej o zdrowiu seksualnym.
Strona, na ktorej nawet najladniejsze kobiety pisza jako pierwsze. Nie wierzysz w to? Przekonaj sie tutaj! Rejestracja jest bezplatna!
Mozesz rowniez znalezc kobiete na podstawie jej id profilu. Bedziesz rowniez w stanie znalezc ja na podstawie jej id profilu: 03294758.

Open 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.