Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 13:08:46 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said: 550
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in
    relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jest juz bardzo poźno, bardzo pragne intymnosci... z moja poduszka.
From: Lilly Dale <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 23:07:00 +0300

List otwarty do goracych lasek.

Nie rob dalekosieznych planow, jesli spotkasz dziewczyne, ktora naprawde Ci sie podoba. Daj sobie i jej czas na poznanie siebie nawzajem. Czasami, po piatej randce, zdajesz sobie sprawe, ze ta osoba nie jest dla ciebie odpowiednia, denerwujesz sie, ze to juz nie to samo. Im latwiejsze podejscie do randek, tym latwiejsze i przyjemniejsze beda randki.

Wspolczesne kobiety staly sie o wiele bardziej zainteresowane seksem niz kiedys. Interesuje ich erotyka, doswiadczenia seksualne i nowe praktyki erotyczne. I chodzi tu o odkrywanie mozliwosci ich cial.

Jak poznac wlasciwa kobiete? Wypelnij swoj profil. Pamietaj, aby wypelnic swoj profil i byc szczerym co do tego, kogo i czego szukasz. Jesli Twoim celem jest rozpoczecie zwiazku bez zobowiazan, nie klam i nie mow, ze chcesz czegos wiecej. Nie marnuj czasu ani swojego, ani nikogo innego.

Flirtuj lekko i szukaj powaznego zwiazku. Zdecydowana wiekszosc naszych uzytkownikow spedza swoj czas na naszej stronie flirtujac z ludzmi, ktorzy sa dla nich atrakcyjni. Nawet jesli cel spotkania jest pierwotnie inny, w niewiazacych wiadomosciach i tak uplywa troche czasu. Wiele osob nie spodziewa sie zaczepic na dlugi czas, ale czesto zaczynaja male i budowac trwale relacje, ktore prowadza do czegos bardziej znaczacego.

Mozesz od razu wskazac swoje glowne pragnienia i wymagania, swoje warunki, mozliwosci, tabu i preferencje. Mecz nie potrwa dlugo.

Open Chat 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.    

Przenies wiadomosc e-mail do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

©2002 Jedna Noc Randki | Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice, Polska