Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:46:52 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.34] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said:
    550 5.1.1 Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Aby byl vas den naplnen nezapomenutelnymi pocity, staci ho stravit se mnou.
From: Gallego Katia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:46:20 +0300

Ziskejte rok anonymity, kdyz se zaregistrujete na nasi sex seznamce! Pokud si prejete, muzete funkci ochrany soukromi vypnout.
Stranky se kazdym dnem zlepsuji, k dispozici je jiz mnoho uzitecnych funkci. Pokud se vam libi divka ve zprave, muzete ji najit podle jejiho ID profilu: 68869175.
Na nasich webovych strankach muzete nejen sledovat videa, ale take cist nebo poslouchat eroticke pribehy a dozvedet se neco vice o sexualnim zdravi.

Open Site 

Napiste Divce!

Tyto e-maily uz nechci dostavat.