Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:44:47 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Dnes vecer budu potrebovat hezkeho a sexy muZe.
From: Rike Bondareva <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:44:16 +0300

Online seznamovani je jednodussi, nez se zda. Jdete do toho! Rychla registrace. Overene profily. Bonusy za registraci pouze dnes!
Neposkytujte partnerum zadne osobni udaje, dokud si nejste jisti, ze s vami mluvi adekvatni skutecna osoba. Do schuzky se radeji drzte dal od socialnich siti a messengeru. Pokracujte v komunikaci na nasem portalu.
Hledani partnerky na teto strance je zjednodusene a staci zadat jeji ID: 70739948.
Posta neprijima eroticke fotografie, presunte dopis do kategorie - Dorucena posta. Jde nam o sex. Dokonce i vyhledavani uzivatelu se nazyva "Sex Search". Lokalita, pohlavi, vek - nebudte skromni, uvedte potrebna kriteria vyberu.

Registration 

Anonymita S Registraci!

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.