Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:43:45 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.quick.cz[90.176.151.97] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: host
    160.218.169.67[160.218.169.67] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>:
    Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply
    to RCPT TO command) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.37] said: 550
    #5.1.0 Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jeste nikdy se nikomu nepodarilo ziskat me srdce jedinym pohledem.
From: Morgner Antonina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:42:52 +0300

Antonina
was online 9 minutes ago   

Hmotnost: 68 Sexualni zajmypo: Hluboky vystřik Growth: 168 ID: 50730348 Prsa: 2.5 O mne: Jsem prave ta puvabna a sexy panenka, kterou jsi tak dlouho hledal.   

Dnes probiha aktualizace nasi platformy, momentalne pracujeme s fotkami divek, pokud jeji fotku v tomto dopise nemate, je potreba dopis presunout do kategorie Dorucena posta. Uprimne vas prosime o odpusteni za potize, ktere vam zpusobujeme. Ujistujeme vas, ze situaci bez problemu obnovite. Navic, pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete nam vzdy napsat! Seznamovani bude jasnejsi a prijemnejsi! Doufame, ze kazdy clen bude s nasimi sluzbami spokojen.

Free Registration

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.