Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:27:17 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Widze aluzje w twoich oczach. Ale co to jest?
From: Raiwala Cerstin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:24:22 +0300

Pozowanie Przed Kamera Dla Ciebie!

Online Chat 

Mozesz rowniez skorzystac z innej, nie mniej ciekawej sekcji serwisu o nazwie "Spotkania". Przewin zdjecia (jak w tym przykladzie, jesli zdjecie nie jest wyswietlane, przenies list do kategorii - Skrzynka odbiorcza), ocen je, przejdz dalej. Jesli sympatia jest odwzajemniona, skontaktuj sie z ta osoba.
Nie podawaj zadnych danych osobowych swoim partnerom, dopoki nie upewnisz sie, ze rozmawia z Toba odpowiednia, prawdziwa osoba. Lepiej jest trzymac sie z dala od sieci spolecznosciowych i komunikatorow az do spotkania. Kontynuuj komunikacje na naszym portalu.
Soczyste i atrakcyjne dziewczyny tylko na naszej stronie. Jesli lubisz dziewczyne, mozesz ja znalezc na tym portalu. W polu wyszukiwania wpisz identyfikator jej profilu. 65169432.

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.