Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:24:40 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Czy przypadkiem nie szukasz kobiety idealnej?
From: Hoff Helena <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:22:42 +0300

CLICK 

Na Zywo Na Antenie Za Darmo!

Aby lepiej poznac striptizerke, nalezy przyjsc do baru w pierwszych godzinach otwarcia lokalu. Ale teraz mozliwe jest znalezienie striptizerki na naszej stronie. Na prosbe naszych uzytkownikow dodalismy kategorie striptizerki.
Jestesmy kanalem dystrybucji tresci seksownych kamerek internetowych. Tresci generowane przez kamery internetowe mozna podzielic na dwie kategorie: normalne i prywatne sesje 1 na 1. W chwili obecnej najpopularniejszym formatem jest 1 na 1. Jesli masz problemy z dostepem do zdjecia dziewczyny w tym emailu, musisz przeniesc email z kategorii spam, do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Masz juz dosc klopotliwego poszukiwania partnera? Chetnie rozwiazemy Twoj problem! Znajdz ja tutaj przez jej id profilu: 38950588.
Darmowa rejestracja na naszym portalu daje mozliwosc poznania wszystkich zalet serwisu: design, ilosc osob, wygodne wyszukiwanie i bonusy, ktore daja mozliwosc zobaczenia na geolokalizacji, w ktorym domu jest dziewczyna.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.