Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:24:33 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Neni to ten nejodvaZnejsi chlap, ktery si me pamatuje?
From: Zeni Gaby <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:24:05 +0300

CLICK 

Okamzite Odpovedi Od Divek!

Vse je zdarma. Dulezite vedet! - Vsechny schuzky jsou dobrovolne a zalozene pouze na vzajemnych sympatiich. Nemluvime o prostituci, obchodovani s lidmi nebo jinych neprijemnych vecech.
Pokud se fotografie divky nezobrazi, presunte e-mail do slozky Dorucena posta. Krome videi, fotografii a zprav mame k dispozici take formaty textovych a zvukovych souboru. Zatimco textove soubory sirene prostrednictvim ruznych webovych stranek jsou velmi popularni, audio sex ve formatech MP3 a FLV je rozsiren jen omezene. K tomu musite pouzit ucet VIP.
Chcete videt video s touto divkou? Na svem profilu toho ma hodne! Po registraci zadejte do vyhledavaciho pole ID jejiho profilu: 25074411.
Kdyz se zaregistrujete na nasich strankach sex chodit s nekym, dostanete pekny darek. Sledujte neomezene zive porady po cely mesic!

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.