Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:19:29 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT045.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT010.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address:
    User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.206] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Heb wat geweten, ga een tijdje uit mijn hoofd en laat me een tijdje werken.
From: Albertine Bosch <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:18:31 +0300

U kunt hun compatibiliteitsratio zien op de hoofdfoto.

Houd een open geest. Het is belangrijk om open te zijn voor een succesvolle wedstrijd. Sta open om over jezelf te praten, soortgelijke vragen te beantwoorden en met tientallen mensen in contact te komen. Er is geen plaats voor geheimhouding.

In het huidige levensritme is het moeilijk de tijd en de energie te vinden om iemand in het echt te leren kennen. En we hebben dit probleem opgelost. Zoek een metgezel die overeenstemt met uw interesses, hogere opleiding, gemeenschappelijke doelen en opvattingen over het leven. Ga met elkaar om, leer elkaar kennen en maak pas daarna een afspraak.

Onder de voornaamste doeleinden van dating kunnen we noemen: regelmatige ontmoetingen voor seks; eenmalige relatie zonder verplichting; het maken van video-oproepen voor virtuele seks; seks in andere steden en landen tijdens reizen, zakenreizen; zoeken naar paren of partners voor een nieuwe ervaring.

Wat zijn de mogelijkheden? Je kunt zoeken naar liefde of interessante mensen zonder je te registreren, maar we raden je aan een geverifieerd profiel te registreren. Als u dat doet, zult u geavanceerde zoekfuncties kunnen gebruiken. Het moderne zoeksysteem omvat meer dan 100 criteria en maakt het mogelijk een keuze te maken uit alle parameters: geslacht, geaardheid, leeftijd, woonplaats, uiterlijk, hobby's, dierenriemteken, werkterrein.

In vergelijking met traditionele dating methodes heeft onze site een groot voordeel op het gebied van serieuze dating - het matchen van mensen op basis van bepaalde parameters. Deze benadering stelt u in staat een partner te vinden op basis van logische conclusies en niet op basis van ondoordachte sympathie, zoals vaak in het leven gebeurt. Natuurlijk speelt het uiterlijk ook een rol, dus een serieuze datingsite bevat een lijst met foto's en hele albums. Op die manier kunt u een persoon op vele factoren beoordelen en een beter beeld krijgen. Communiceren is altijd gemakkelijker als je al gemeenschappelijke thema's, opvattingen en hobby's hebt.

OPEN 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.    

U zou deze e-mail in uw Inbox moeten zien. Wij adviseren u om het naar uw inbox te verplaatsen.

©2004 Ziel Omhelzing | Millennium Tower, Weena 686, 3012 CN Rotterdam, Nederland