Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:19:17 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT038.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550 5.7.1 Unfortunately,
    messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact your Internet
    service provider since part of their network is on our block list (S3140).
    You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.30.97] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR03FT049.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.209] said: 550 no
    mailbox by that name is currently available (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address:
    User unknown (in reply to RCPT TO command)

Subject: Mijn vrienden en ik gaan naar een cafe om een plaatsje aan een tafel voor je vrij te houden?
From: Baresi Aliya <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:18:46 +0300

Enorm aantal instellingen, enorm aantal mensen.

Wij willen online dating makkelijk en veilig maken. Daarom controleren wij elk nieuw profiel waarbij u zich aanmeldt, versleutelen wij al uw gegevens om te voorkomen dat cybercriminelen ze stelen, en blokkeren wij actief profielen met twijfelachtige activiteiten. Nu is het nog maar een kleine maar belangrijke stap om ervoor te zorgen dat u alles doet wat nodig is om ervoor te zorgen dat uw datingleven veilig is.

Roodharige vrouwen worden al sinds de oudheid als mythisch beschouwd. De oude Grieken geloofden dat ze na hun dood herboren werden als vampieren. De Spaanse middeleeuwse Inquisitie daarentegen beschuldigde roodharigen ervan het vuur van de hel te stelen, en zij werden ervan beschuldigd tovenaars en heksen te zijn en op de brandstapel gezet. De Duitse seksuoloog Werner Habermel ontdekte in een langetermijnstudie dat vrouwen met rood haar meer kans hebben op seks. Roodharige meisjes hebben een zeer traumatische huid: blauwe plekken en schaafwonden komen vaker en sneller voor dan bij blondines of brunettes.

Onder de voornaamste doeleinden van dating kunnen we noemen: regelmatige ontmoetingen voor seks; eenmalige relatie zonder verplichting; het maken van video-oproepen voor virtuele seks; seks in andere steden en landen tijdens reizen, zakenreizen; zoeken naar paren of partners voor een nieuwe ervaring.

De gesloten VIP-sectie bevat honderden profielen met foto's van mooie en aandacht trekkende meisjes die klaar zijn om uw leven in een waar sprookje te veranderen. Elke dag wordt het VIP-archief aangevuld met nieuwe gezichten en opent het nieuwe mogelijkheden om uw mannenleven te diversifiГ«ren. Met registratie, 3 dagen gratis toegang tot VIP!

In vergelijking met traditionele dating methodes heeft onze site een groot voordeel op het gebied van serieuze dating - het matchen van mensen op basis van bepaalde parameters. Deze benadering stelt u in staat een partner te vinden op basis van logische conclusies en niet op basis van ondoordachte sympathie, zoals vaak in het leven gebeurt. Natuurlijk speelt het uiterlijk ook een rol, dus een serieuze datingsite bevat een lijst met foto's en hele albums. Op die manier kunt u een persoon op vele factoren beoordelen en een beter beeld krijgen. Communiceren is altijd gemakkelijker als je al gemeenschappelijke thema's, opvattingen en hobby's hebt.

OPEN CHAT 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.    

De e-mail wordt u bezorgd door uw dating activiteit.

©2004 Een Nacht Daten | 2511 DJ Den Haag, Nederland