Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:18:02 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT055.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.208] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT044.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT044.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.1.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT044.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.capitar.com[188.40.16.121] said: 557
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected:
    undeliverable address: User unknown (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host hcc1.schonemail.nl[94.232.160.42] said: 550
    5.1.1 <[email-masked]>... 2AFJHtNN010280: Het adres waarnaar je
    geprobeerd hebt een e-mail te sturen, is niet (meer) in gebruik. Je e-mail
    is dan ook niet bij de geadresseerde aangekomen, maar is verwijderd. (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.99] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550-undeliverable
    address: host deliver04.tele2.isp-net.nl[private/dovecot-lmtp] 550-said:
    550 5.1.1 <[email-masked]> User doesn't exist: 550 [email-masked]
    (in reply to RCPT TO command) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Laat het weer of de blikken van voorbijgangers uw ziel niet verstoren.
From: Katrin Ratzenberger <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:17:21 +0300

U kunt hun compatibiliteitsratio zien op de hoofdfoto.

Wij hechten veel belang aan de veiligheid van onze klanten. Datingsites zijn vaak het doelwit van oplichters. Daarom besteden wij speciale aandacht om ervoor te zorgen dat onze klanten zich geen zorgen hoeven te maken over de veiligheid terwijl ze met ons communiceren.

In het huidige levensritme is het moeilijk de tijd en de energie te vinden om iemand in het echt te leren kennen. En we hebben dit probleem opgelost. Zoek een metgezel die overeenstemt met uw interesses, hogere opleiding, gemeenschappelijke doelen en opvattingen over het leven. Ga met elkaar om, leer elkaar kennen en maak pas daarna een afspraak.

Het vinden van partners voor seks. Het opzetten van uw seksleven is gemakkelijk met de hulp van dating op onze site. Wij hebben een enorme database van allerlei soorten gebruikers, dus u vindt de perfecte partner voor iedereen. De site heeft profielen van de LGBT-gemeenschap, mensen met niet-traditionele neigingen en voorkeuren. Online chatten maakt het gemakkelijker om je open te stellen en je fantasieГ«n op te biechten, zodat het gemakkelijk is om de juiste partner te vinden.

Veel mensen dromen ervan naar verre overzeese landen te gaan, maar de dichtstbijzijnde omgeving durft ze niet te steunen. Zo'n reis kun je beter maken met interessante gelijkgestemden, die een datingsite zullen vinden. Onder de gebruikers zijn onverschrokken ervaren toeristen en onbedorven, maar ondernemende mensen. Voor maximaal comfort is het gemakkelijk om een begeleider te vinden op basis van leeftijd. Geslacht is ook belangrijk - je kunt iemand meenemen voor de romantiek of om de indruk van een koppel te wekken om bijvoorbeeld check-ins te vergemakkelijken. Of een team vormen om de harten van anderen te winnen en te zorgen voor een rustige reis zonder wederzijdse liefde. De site zou ook een geweldige manier zijn om lokale kennissen te vinden. Het is handig om een inwoner van een bestemming te leren kennen, want hij kan een gids, helper, adviseur, vriend of misschien zelfs meer worden.

Snelle en handige webcam chat, waar het gemakkelijk is om te chatten met mooie meisjes van over de hele wereld. Wij zijn een van de meest geavanceerde online videochatrooms, waar u in een paar seconden kunt chatten om het nieuwe meisje in uw leven te leren kennen. U hoeft uw bureau niet te verlaten, alles is online en precies waar u het hebben wilt.

Free Registration 

Ik wil zulke brieven niet ontvangen.    

Wij proberen ervoor te zorgen dat u niet in de war raakt door deze berichten en werken aan bugs. Als je je ongemakkelijk voelt bij de boodschap. Antwoord ons of verplaats de e-mail naar de - Inbox.

©2013 Makkelijk Daten | Doctor Molewaterplein 40, 3015 GD Rotterdam, Nederland