Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:14:34 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Nie jestem zbyt dobry w pochlebstwach, ale nie moge nie powiedziec ci, co czuje.
From: Miroslava Koski <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 22:12:44 +0300

Blyskawiczne Odpowiedzi Od Dziewczyn! 

Szybki i wygodny czat z kamera internetowa, gdzie mozesz latwo rozmawiac z pieknymi dziewczynami z calego swiata. Jestesmy jednym z najbardziej zaawansowanych czatow wideo online, gdzie mozesz poznac nowego towarzysza w ciagu zaledwie kilku sekund. Nie musisz wstawac od komputera - wszystko jest online i dokladnie tam, gdzie chcesz.

Alessia

ONLINE CHAT   

Else

ONLINE CHAT   

Svaantje

ONLINE CHAT   

Therese

ONLINE CHAT  

OPEN 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.