Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:04:14 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: To taki piekny dzien. Jak moge nie napisac do tak pieknego mezczyzny?
From: Kersten Violetta <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:58:34 +0300

Violetta
was online 34 minutes ago   

Prsa: 2.5 ID: 45315151 Hmotnost: 48 Growth: 168 Sexualni zajmy: Seks analny O mne: Moja wiadomosc pochodzi z mokrej plamy w moim kroczu i chce Ci powiedziec, ze tesknie za prawdziwym mezczyzna.   

SEND MESSAGE

Staramy sie dostosowac do kazdego uzytkownika, wiec prosimy o wybaczenie, jesli spowodowalismy jakies niedogodnosci! Jestesmy jedna z niewielu platform, ktora pozwala na zamieszczanie zdjec erotycznych (jesli chcesz je zamazac). Istnieja darmowe funkcje: czat na stronie, wyszukiwanie wedlug wieku, miasta i plci, powiadamianie o nowych wiadomosciach na e-mail. Zdjecie sie nie wyswietla? Musisz przeniesc go ze spamu, nagrodzimy Cie profilem VIP na 7 dni!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.