Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:02:56 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Wszystkie poczatki przyniosa bezprecedensowy sukces, uznanie i spelnienie marzen.
From: Frida Grande <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:59:14 +0300

Darmowa rejestracja na tym portalu - pomaga latwo tworzyc naprawde jakosciowe relacje i dobrze sie przy nich bawic. Co najlepsze, profil VIP jest darmowy przez miesiac!
Chcesz zobaczyc filmik z ta dziewczyna? Ona ma duzo na swoim profilu! Po zarejestrowaniu sie wpisz w polu wyszukiwania ID jej profilu: 22077829.
Sposrod wszystkich uczestnikow naszej strony, tylko 11% kobiet szuka mezczyzn, ktorzy lubia pozycje misjonarska. 32% kobiet lubi gorna pozycje do seksu. 16% kobiet lubi pozycje odwroconej kowbojki, tzn. tylem do mezczyzny. Najbardziej popularna i ulubiona pozycja dla plci pieknej okazal sie seks od tylu. 46% kobiet wyrazilo swoje zamilowanie do seksu w pozycji na pieska. Tak czy inaczej, znajdziesz odpowiednia dziewczyne dla siebie.

Open Chat 

Szczegolowe Informacje Dostepne!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.