Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:59:13 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550 Unrouteable
    address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Czesc, pisze artykul na temat najlepszego sposobu na rozpoczecie randki z mezczyzna.
From: Bosworth Cathy <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:57:00 +0300

Strona, na ktorej nawet najladniejsze dziewczyny pisza jako pierwsze. Skap sie w kobiecej uwadze! Jeden miesiac darmowego konta VIP. Profile potwierdzone. Konkursy pieknosci i nagrody. 18+.
Soczyste i atrakcyjne dziewczyny tylko na naszej stronie. Jesli lubisz dziewczyne, mozesz ja znalezc na tym portalu. W polu wyszukiwania wpisz identyfikator jej profilu. 35035659.
Aby lepiej poznac striptizerke, nalezy przyjsc do baru w pierwszych godzinach otwarcia lokalu. Ale teraz mozliwe jest znalezienie striptizerki na naszej stronie. Na prosbe naszych uzytkownikow dodalismy kategorie striptizerki.

OPEN SITE 

Jest Teraz Na Antenie, Zupelnie Naga!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.