Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:39:16 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ahoj, nechces vymenit muj volny cas za rozhovor s tebou?
From: Nathalie Dunnewind <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:38:48 +0300

Exkluzivni Nabidka!

Open Site 

Nase bezplatne stranky se skladaji ze vstupni stranky se seznamem galerii a upozornenim na vekove omezeni navstevniku a samotnych galerii (male stranky s obrazky, pokud mate problemy se zobrazenim obrazku divky v tomto e-mailu, presunte e-mail do Dorucene posty). Nasi obrovskou vyhodou je temer uplna absence reklamy.
Ze vsech ucastniku na nasich strankach pouze 11 % zen hleda muze, kteri maji radi misionarskou polohu. 32 % zen se pri sexu libi pozice nahore. 16 % zen ma rado obracenou polohu, tj. zady k muzi. Nejoblibenejsi a nejoblibenejsi polohou nezneho pohlavi se ukazal byt sex zezadu. 46 % zen se vyjadrilo, ze miluji sex v poloze na pejska. V kazdem pripade najdete tu pravou divku pro vas.
Budte v prvni desitce ve svem meste! Divky hledajici sex z celeho sveta! Zaregistrujte se a najdete si partnera ze sveho mesta!

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.