Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:18:18 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp.google.com[142.251.2.27] said: 550-5.1.1 The
    email account that you tried to reach does not exist. Please try 550-5.1.1
    double-checking the recipient's email address for typos or 550-5.1.1
    unnecessary spaces. Learn more at 550 5.1.1
    https://support.google.com/mail/?p=NoSuchUser
    k25-20020a634b59000000b0046fe64444fcsi13438133pgl.839 - gsmtp (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.37] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Zastavte se na chvili - a rozhlednete se!
From: Amanda Eichel <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:17:47 +0300

Chcete-li najit partnerku na teto strance, staci zadat jeji profilove cislo do vyhledavaciho pole: 97368898.
Stranka, kde i ty nejkrasnejsi zeny pisi jako prvni. Neverite tomu? Presvedcte se zde! Registrace je zdarma!
Nas projekt je popularni po celem svete, soude podle pocitadla na hlavni strance v dobe psani clanku ma v systemu vice nez 180 milionu lidi.
Pokud se fotografie divky nezobrazi, presunte e-mail do slozky Dorucena posta. Krome videi, fotografii a zprav mame k dispozici take formaty textovych a zvukovych souboru. Zatimco textove soubory sirene prostrednictvim ruznych webovych stranek jsou velmi popularni, audio sex ve formatech MP3 a FLV je rozsiren jen omezene. K tomu musite pouzit ucet VIP.

Primy Prenos Zdarma!

Free Registration 

Takove dopisy nechcete dostavat.