Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 11:06:51 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.97]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB8EUR05FT037.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Neztracim duveru, Ze mi na tuto zpravu odpovi tak zajimavy mlady muZ.
From: Lyngstad Ronja <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:06:00 +0300

Bezplatna seznamka s nejvetsi databazi skutecnych profilu! Po registraci se dostanete mezi 100 nejlepsich clenu. Registrujte se!
K tomuto dopisu je prilozena fotografie divky, ktera by se s vami rada seznamila.Pokud mate problemy s pristupem k fotografii, jednoduse presunte dopis do slozky Dorucena posta. Pokud chcete, muzete si vyplnit profil - nevyzaduje to mnoho usili. Vase jmeno, pohlavi, vek a ucel - napr. virtualni sex.
Zenu muzete najit take na zaklade jejiho profiloveho id. Budete ji moci najit take na zaklade jejiho profiloveho id: 52222401.
Neposkytujte partnerum zadne osobni udaje, dokud si nejste jisti, ze s vami mluvi adekvatni skutecna osoba. Do schuzky se radeji drzte dal od socialnich siti a messengeru. Pokracujte v komunikaci na nasem portalu.

Prvni Mesic Zdarma!

Open Chat 

Takove dopisy nechcete dostavat.