Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:59:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Nie sadze, zebym byl pierwsza osoba, ktora chcialaby cie poznac.
From: Smart Wilhelmine <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:57:39 +0300

Nie Musisz Placic! 

Jestem administratorem intymnego portalu randkowego. Mamy wyjatkowa oferte. Wlasnie teraz do Twojego miasta przyjezdza dziewczyna o imieniu Rebecka. Jest nasza stala i wazna klientka. Przyszla od niej prosba o znalezienie mezczyzny. Poszukuje spotkania w celu uprawiania kinky sexu. Nie jest to pierwszy raz, kiedy swiadczymy te usluge i mozemy powiedziec, ze nie bedziesz zalowal, jesli zgodzisz sie na spotkanie z nia. Ona naprawde kocha seks! Ona po prostu szaleje, jesli nie uprawiala seksu przez 1 dzien. Jesli jestes zainteresowany ta oferta, zadzwon do niej. Jej numer telefonu jest podany w jej profilu. Albo napisz wiadomosc na stronie, a ona Ci odpowie. Pozdrawiam, administracja strony.

Edit

LIKE   

Doris

LIKE   

Alice

LIKE   

Mareike

LIKE  

Free Registration 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.