Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:58:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Bez komunikacji nie ma zwiazku. Bez szacunku nie ma milosci.
From: Viktoria Bartikova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:57:27 +0300

Aby znalezc kobiete na tej stronie, bedziesz musial po prostu wpisac jej id. 12660246.
Badz w pierwszej dziesiatce w swoim miescie! Dziewczyny szukajace sex randki z calego swiata! Zarejestruj sie i znajdz swojego partnera z Twojego miasta!
Aby lepiej poznac striptizerke, nalezy przyjsc do baru w pierwszych godzinach otwarcia lokalu. Ale teraz mozliwe jest znalezienie striptizerki na naszej stronie. Na prosbe naszych uzytkownikow dodalismy kategorie striptizerki.
Seks jest na mysli kazdej dziewczyny w taki czy inny sposob. Ktos tylko odwleka moment prawdy, a ktos inny od razu deklaruje swoje zamiary. Do tego wlasnie sluzy nasza strona, z mozliwoscia spotkania sie w zaufaniu. Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny z mysla o seksie, jesli go nie widzisz, wrzuc list do kategorii Skrzynka odbiorcza.

Obejrzyj Jej Zdjecie Za Darmo!

Open Site 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.