Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:56:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.34] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: S prateli jsme se sesli v kavarne - posadit se pro vas ke stolu?
From: Bosse Louise <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:55:42 +0300

Rezervujte Si Videohovor!

Registrace je rychla. Pokud hledate sex, nemusite nam o sobe ani o svych koniccich nic rikat. Pokud vsak hledate pratelstvi a vztah na vysoke urovni, muzete svuj profil vyplnit uplne. Ve svem profilu muzete uvest sve sexualni preference, aby vas lide s podobnym smyslenim mohli snaze najit. Pokud si prejete, muzete prilozit fotografii jako tato divka, pokud nevidite jeji obrazek, musite tento e-mail presunout do slozky Dorucena posta.
Neposkytujte partnerum zadne osobni udaje, dokud si nejste jisti, ze s vami mluvi adekvatni skutecna osoba. Do schuzky se radeji drzte dal od socialnich siti a messengeru. Pokracujte v komunikaci na nasem portalu.
Ziskejte sve bonusy, zaregistrujte se a zacnete navazovat nove znamosti!
Chcete-li najit zenu na techto strankach, staci zadat jeji ID. 53518463.

Open Site 

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.