Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:54:17 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.35] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Nejsem vubec vyrecny. Ale pri pohledu na tebe na to zapomenu.
From: Samira Giraud <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:54:02 +0300

Samira
was online 42 minutes ago   

REGISTRATION

ID: 91292917 Sexualni zajmy: Poza jezdkyne pozpatku Growth: 156 Prsa: 2.5 O mne: Otevreny tanec jen pro vas. Hmotnost: 60   

Nase sluzba splnuje vsechny moderni pozadavky: moderovani profilu, aktualni funkce a test osobnosti, ktery vam pomuze najit ty spravne lidi. Ve vsi uprimnosti se omlouvame za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Prisahame, ze situaci obnovime bez ohledu na cokoli, a pripominame, ze pokud budete nekdy potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas v kazdem pripade obratit! Na obsahu pro vas pracujeme, takze fotky se mozna nejakou dobu nebudou zobrazovat, muzete tuto zpravu presunout do dorucene posty. Pro pochopeni vam davame premiovy ucet na 24 hodin.

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.