Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:52:09 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT007.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.209] said: 550 The
    sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Weet je, ik denk dat we vanavond een heel interessante tijd kunnen hebben...
From: Klaudia Julin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:51:33 +0300

Casual video chat met mensen van het andere geslacht.

Eenvoudig en rijk aan functies, populair en gezaghebbend, interessant en uniek, onze dating site zal u steeds weer verrassen met een grote verscheidenheid aan profielen van over de hele wereld en een nauwkeurige matchmaking ervaring. Vergeet eenzaamheid - communiceer, flirt, word verliefd, bouw een relatie op, trouw en wees gelukkig!

Uit enquetes is gebleken dat mensen eerder bereid zijn gebruikers te leren kennen als je gezicht duidelijk op de foto staat. Zonnebrillen, breedgerande hoeden zorgen ervoor dat u niet gezien wordt, een potentiГ«le partner zal u waarschijnlijk voorbijlopen. Een frisse, kwaliteitsvolle foto met een open glimlach en een vriendelijke blik is de sleutel tot succes!

De telefoon is een zeer belangrijk onderdeel van onze adult dating omdat het helpt om online correspondentie persoonlijker te maken. Het kan dus verwarrend zijn om vaak te weigeren je nummer te geven, vooral als het gesprek voordien goed verliep. Het verbergen van het doel van je aanwezigheid op de site is een andere manier om je tegenstanders negatief te stemmen. Wij raden ook af om geschenken te vragen of te proberen frauduleuze activiteiten te ontplooien.

Geavanceerd zoeken, zeer gedetailleerde profielen, fotoalbum met onze beste foto's, psychologische polls, nuttige artikelen - we zijn serieus over het ervoor zorgen dat u alleen gelukkige partners te vinden.

Hoe ontmoet ik de juiste vrouw? Vul je profiel in. Zorg ervoor dat je je profiel invult en wees eerlijk over wie en wat je zoekt. Als het je doel is om een relatie te beginnen zonder verbintenis, lieg dan niet en zeg dat je meer wilt. Verspil je tijd niet, of die van iemand anders.

CLICK HERE 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.    

De e-mail wordt u bezorgd door uw dating activiteit.

©2004 Speeddaten | Sophialaan 2, 8911 AE Leeuwarden, Nederland