Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:51:41 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT004.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.13.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [HE1EUR04FT038.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ik vraag me af of het iets met jou te maken heeft.
From: Reynolds Jeannette <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:51:02 +0300

Een prive dating club waar je je match voor het leven of sex kunt vinden.

Onze gratis dating website zal u helpen veel interessante mensen en gezelschap te vinden om samen tijd door te brengen. Als u een metgezel nodig hebt voor culturele evenementen of gewoon een gezellige ontmoeting bij een kopje koffie na het werk, is onze site handig te sorteren op locatie. Onze site onderscheidt zich van zijn concurrenten door het comfortabele en logische zoekalgoritme: het kan gemakkelijk worden gehanteerd door mensen met minimale computervaardigheden.

Roodharige vrouwen worden al sinds de oudheid als mythisch beschouwd. De oude Grieken geloofden dat ze na hun dood herboren werden als vampieren. De Spaanse middeleeuwse Inquisitie daarentegen beschuldigde roodharigen ervan het vuur van de hel te stelen, en zij werden ervan beschuldigd tovenaars en heksen te zijn en op de brandstapel gezet. De Duitse seksuoloog Werner Habermel ontdekte in een langetermijnstudie dat vrouwen met rood haar meer kans hebben op seks. Roodharige meisjes hebben een zeer traumatische huid: blauwe plekken en schaafwonden komen vaker en sneller voor dan bij blondines of brunettes.

Dankzij ons unieke publiek filtersysteem, kunt u er zeker van zijn dat u alleen echte, geГЇnteresseerde singles op onze site ontmoet. Ons gebruik van moderne technologieГ«n stelt ons in staat om duizenden rijke en alleenstaande mannen te introduceren bij meisjes die het waard zijn om mee uit te gaan.

Onze dating site is toegankelijk vanaf zowel PC's als mobiele gadgets, wat erg handig is, en er zijn plannen om in de toekomst een aparte applicatie voor smartphones te maken, wat het gebruik van de online service nog handiger zal maken.

Het belangrijkste kenmerk van onze site is dat wij online dating aanbieden met snelle registratie zonder telefoonnummers en foto's. Elke gebruiker voegt naar eigen goeddunken zijn of haar telefoonnummer toe aan de vragenlijst. Zo kunt u via SMS met elkaar communiceren zonder uw echte telefoonnummer prijs te geven.

SEND MESSAGE 

Klik hier om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.    

Wij adviseren u deze te verplaatsen naar de categorie Inbox om de kwaliteit van uw e-mail te verbeteren.

©2010 Ruimte | Maastoren, Wilhelminakade 1, 3072 AP Rotterdam, Nederland