Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:47:46 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    j186-20020a638bc3000000b0042ff6b15129si13389955pge.2 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Mlody czlowieku, ty i ja mamy tak wiele wspolnego! Czy mam byc bardziej szczegolowy?
From: Zimmerman Cati <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:45:50 +0300

Cati
was online 12 minutes ago   

Growth: 178 Sexualni zajmy: Ssanie ID: 82981971 Prsa: 2.5 Hmotnost: 47 O mne: Jak milo jest byc doroslym. Kiedy skonczylam 18 lat bylam zachwycona, mozesz sie oficjalnie pieprzyc ile tylko zechce.   

Free Registration

W imieniu wszystkich naszych pracownikow przepraszamy za przeslanie zdjec. Filtry spamu nie przepuszczaja nagich zdjec, ale to nie bedzie problem! Jesli chcesz zobaczyc to piekno. Przenies tego e-maila do swojej skrzynki odbiorczej. Nasz serwis spelnia wszystkie wspolczesne wymagania: moderacja profili, aktualne funkcje i test osobowosci, ktory pomoze Ci znalezc odpowiednich ludzi.

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.