Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:37:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host nmx-1.gadu-gadu.pl[91.197.12.38] said: 550 5.7.1 Client
    host rejected: cannot find your reverse hostname, [108.170.60.122] (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

Subject: Czesc! Sprzedaje szczescie! A ja moge ci go dac za darmo.
From: Schellings Hannelore <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:32:04 +0300

Strona, na ktorej nawet najladniejsze dziewczyny pisza jako pierwsze. Skap sie w kobiecej uwadze! Jeden miesiac darmowego konta VIP. Profile potwierdzone. Konkursy pieknosci i nagrody. 18+.
Sposrod wszystkich uczestnikow naszej strony, tylko 11% kobiet szuka mezczyzn, ktorzy lubia pozycje misjonarska. 32% kobiet lubi gorna pozycje do seksu. 16% kobiet lubi pozycje odwroconej kowbojki, tzn. tylem do mezczyzny. Najbardziej popularna i ulubiona pozycja dla plci pieknej okazal sie seks od tylu. 46% kobiet wyrazilo swoje zamilowanie do seksu w pozycji na pieska. Tak czy inaczej, znajdziesz odpowiednia dziewczyne dla siebie.
Moze wystapic problem z dostepem do zdjecia, przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Jesli nie chcesz zadnej odpowiedzialnosci w zwiazku i cenisz swoja wolnosc, nasz serwis randkowy na jedna noc jest tym, czego potrzebujesz. Przede wszystkim badz odpowiedzialny i odrzucaj wszelkie podejrzane oferty, nawet jesli wydaja Ci sie one bardzo atrakcyjne. Bezpieczenstwo jest najwazniejsza rzecza, jesli chodzi o szybki seks.
Jak myslisz, do czego jest zdolna? Mozesz ja zapytac, znajdz ja na stronie i wpisz jej id profilu: 35414260 w polu wyszukiwania.

Send Message 

Czekamy Na Twoja Wiadomosc!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.