Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:35:23 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown
    in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Kazdy nowy dzien jest inny.
From: Hnilickova Ida <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:32:16 +0300

Czekamy Na Twoja Wiadomosc! 

Codziennie odwiedzaja nas tysiace uzytkownikow. Przeszukaj nasze popularne serwisy randkowe, a byc moze juz teraz znajdziesz bratnia dusze, przyjaciela lub interesujacego towarzysza. Wszystko, co musisz zrobic, to zarejestrowac sie i rozpoczac interakcje z ofertami innych czlonkow. Moze teraz chcesz napisac do osoby, ktora zostanie Twoim partnerem!

Elise

Open Chat   

Rebecka

Open Chat   

Albertine

Open Chat   

Tina

Open Chat  

Join for FREE 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.