Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:35:03 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane
    administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled or not yet
    active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: W zyciu zdarzaja sie przerozne sytuacje.
From: Kleppe Charlotte <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:31:57 +0300

Charlotte
was online 51 minutes ago   

Open Chat

ID: 31456073 Sexualni zajmy: Kosmetyki intymne Growth: 157 Prsa: 2 O mne: Nieźle wygladajaca dziewczyna z wysportowanym cialem Hmotnost: 47   

Przegladaj profile singli z Twojego miasta. Serdecznie przepraszamy za niedogodnosci, ktore Panstwu wysylamy. Obiecujemy, ze bezblednie przywrocisz sytuacje, a takze przypominamy, ze nagle nasza pomoc Ci sie przyda, w kazdej chwili mozesz sie z nami skontaktowac! Dzis nasza platforma jest aktualizowana, w tej chwili pracujemy ze zdjeciami dziewczyn, jesli nie masz jej zdjecia w tym liscie, musisz przeniesc list do kategorii Skrzynka odbiorcza.

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.