Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 10:34:13 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Czlowieku, czy ty masz marzenia? Mam marzenie, zeby sie z toba spotkac.
From: Theodora Benneker <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:31:16 +0300

Theodora
was online 4 minutes ago   

Prsa: 2 ID: 82315912 Hmotnost: 53 Growth: 159 Sexualni zajmy: Seks w stylu klasycznym O mne: Wlasnie niedawno zerwalem z facetem, jestem w okresie, w ktorym nie chce zwiazku i uczuc, ale bardzo chce seksu.   

Click

Serdecznie przepraszamy za niedogodnosci, ktore Panstwu przysparzamy. Dajemy Ci slowo, bez wzgledu na wszystko, aby poprawic sytuacje, dodatkowo przypominamy, ze nagle potrzebujesz naszej pomocy, we wszystkich przypadkach mozesz do nas napisac! Bedziesz tylko zadowolony, ze cena premium nie jest tak wysoka jak w innych zasobach. Znajdziesz tu interesujacych ludzi, z ktorymi bedziesz mogl porozmawiac, poznasz nowych ludzi, a moze nawet znajdziesz dziewczyne na jedna noc. W tej chwili mozesz nie widziec zdjecia, trwaja prace techniczne. Musisz przeniesc tego e-maila do swojej skrzynki odbiorczej...

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.